The best way

The best way
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 21519
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

سلام به دوستان گلم.دوستان چند وقت پیش تو دانشگاه با یکی از دوستام حرف میزدم و یه حالت بحث و دعوا بود،بگذریم سر چی، تا این که به جایی رسید که گفت برو بابا، اگه خدا به دختر ها اعتماد داشت به اونها پرده بکارت نمی داد.

من اون روز نتونستم جوابی بهش بدم و بگم این که تو میگی دلیلی بر بی اعتمادی خدا نسبت به اون ها نیست، تا این که بعد از چند روز یه فکری زد به سرم، یه روز که داشتیم با هم راه میرفتیم و گرم صحبت بودیم، دیدم یه نوشابه که یکم هم توش نوشابه هست رو زمین افتاده، اون رو برداشتم و گفتم میخوری؟ گفت اه، گندت بزنه، چرا از زمین بر داشتیش؟ بندازش اون ور.

بهش گفتم چرا؟ گفت اخه کثیفه و معلوم نیست که کی اون رو خورده.

 تا این که من بهش گفتم این جواب همون حرفی هست که چند روز پیش به من زدی.

بهم گفت کدوم حرف، گفتم همون که گفتی اگه خدا به دختر ها اعتماد داشت به اونها پرده بکارت نمی داد.

بهم گفت چه ربطی داره؟ گفتم دلیل اصلی ای که خدا به دخترها پرده بکارت داده این هست که به شما پسر ها اعتماد نداره،بعد براش توضیح دادم که تو حاضر نشدی این نوشابه که پلمپ نداره رو بخوری، چون نمیدونی کی اون رو باز کرده و این که نمیدونی ایا این نوشابه از سلامت کامل برخودار هست یا نه. و این دلیل این هست که تو شکاک هستی، وگرنه که نوشابه به خودش شک نداره.

و گفتم خدا اون رو به دختر ها داده، نه تنها باعث اطمینان خاطر تو میشه بلکه باعث میشه تا با اطمینان کامل اون رو بپذیری که دست نخورده هست.

البته من منظورم این نیست که یعنی من دارم به دختر ها به عنوان یه جنس نگاه می کنم،من فقط این مثال رو زدم اون روز تا بهتر بتونم منظور و چیزی که تو فکرم هست رو بتونم بیان کنم. وگرنه این رو فراموش نکنید کسی که حرفی برای زدن داشته باشه در زندگی و فکری زیبا هم داشته باشه، هیچ وقت کسی به اون به عنوان یه جنس نگاه نمیکنه.

من فقط خواستم بگم بعضی از ما انسان ها نباید با ساختن بعضی از جملات که هیچ پایه و اساس محکمی نداره،جنس مخالف خودمون رو کوچیک کنیم، چون شاید کاملا اون حرف برعکس باشه. و این رو فراموش نکیم که خدا اگه هم قرار باشه به یکی از نوع ها اطمینان بیشتری داشته باشه، مطمئن باشین که اون نوع نجس ماده میباشه که حتما بهشون بیشتر از ما اطمینان داشته که این چنین مسئولیت های مهمی مثل پرورش بچه در شکمشون رو به اون ها واگذار کرده.

به امید روزی که هیچ کسی نوع مخالف خودش رو با این جملات بی ارزش کوچیک نکنه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط مسعود